среда, 26 апреля 2017 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль присвячений диференціації навчання дітей. Я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, як допомогти стати їм самоспрямованими у навчанні. З'ясувала, що формуюче оцінювання - може підвищити успішність у класі, бо при його застосуванні найбільший позитивний результат отримують учні з низькою успішністю. Учні краще навчаються, коли вчителі формують у них навички, ознайомлюють зі змістом та стратегіями, за допомогою яких можна самостійно вирішувати завдання, чого раніше не могли виконувати. З'ясувала які дії повинен виконувати вчитель для підтримки учнівської самоспрямованості у навчанні:
  • надавати можливість виконувати самостійні роботи за інструкціями;
  • навчити їх ставити власні навчальні цілі;
  • навчити планувати свою власну навчальну траєкторію;
  • планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий