среда, 22 марта 2017 г.

Модуль 4. Рефлексія

 Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Під оцінюванням учнів мається на увазі: врахування навчальних цілей учнів та залучення учнів до оцінювання. Особливого значення при навчанні за методом проектів набуває формуюче оцінювання, яке здійснюється протягом всього навчального процесу.
Види формуючого оцінювання:
  • вхідне, попереднє;
  • поточне;
  • підсумкове. 
 Попереднє оцінювання допомогає визначити навчальні потреби учнів та спонукає до самоспрямування у навчанні та співпраці.
 Поточне оцінювання відслідковує прогрес у навчанні учнів та перевіряє розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання до самопізнання.
Підсумкове оцінювання перевіряє рівень здобутих учнями знань та отриманих навичок. 
 Отже, застосування різних видів оцінювання надає нам інформацію щодо якості розуміння учнями ключових понять навчального матеріалу, а також рівня сформованості в них відповідних навичок. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий